Miss Emmi's sibiriska katter

Idefix + Lova = sant!

Av Emelie - 2016-08-03 19:43

I början av år 2017 är det tänkt att min underbara kattjej Miss Emmi's Lova Lotus ska para med fantastiska killen Hinikas Idefix. Jag hoppas och tror det blir friska, snygga och supertrevliga kattungar!


Lova, som vi hälsade på idag, är väldigt lika sin mamma La Minelle:

         

Idefix är fortfarande en väldigt lovande kattunge med supertemperament:

     

Jag har mycket höga förväntningar på denna kull, som blir min O-kull! Visst är de lite lika varandra?




 
 
Ingen bild

Sofia

7 augusti 2016 19:20

Åh vad skoj, kul med barnbarn till Julian! Väldigt lik la minelle!

Emelie

11 augusti 2016 14:57

Ja jättelik!

 
Ingen bild

J

29 september 2016 19:37

Vilka färger kan kullen få?

Emelie

3 oktober 2016 19:58

Jag kan inte se här på mobilen om du menar kullen mellan Idefix och Lova, men jag utgår från det. Troligtvis blir alla kattungarna i den kullen brunspotted, men man vet aldrig, ibland blir man förvånad!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards