Miss Emmi's sibiriska katter

Wow! Jag är med i Messybeast!

Av Emelie - 2016-09-27 01:34

Jag har aldrig haft så många idoler i mitt liv, men en av de människor jag ser upp till är grundaren av sajten Messybeast, Sarah Hartwell. Messybeast är nog den mest omfattande källan till kattinformation jag någonsin kommit i kontakt med, här handlar det om en person som ägnat år av sitt liv åt att omsorgsfullt dokumentera och samla information om katter, utan baktanken att hon ska tjäna pengar på det. Framför allt är hennes sida en outsinlig källa till spännande information om kattgenetik, något som jag alltid varit intresserad av. När jag upptäckte att Sarah Hartwell är medlem i samma kattgenetikgrupp som jag på Facebook så blev jag lite "starstruck", men när hon lade in bilder på en av mina avkommor på en genetiksida om "bimetallic siberians", och dessutom citerade mig, så blev jag förstås jätteglad och stolt!  


Stort tack till Iggys snälla ägare i Falköping, för att jag fick publicera bilder på Iggy!   


Klicka här för att läsa texten och se bilderna!  


Här nedan ser ni en bild på Miss Emmi's Iggy Innocent när han var lite yngre. Man ser tydligt hans "bimetallic" färg:

 


 
 
Margita

Margita" title="http://Sengasammelsurium.com]Margita[/url]" target="_blank">Sengasammelsurium.com]Margita[/url]

27 september 2016 11:24

Wow Emelie! Vad roligt! 😊

http://Nouw. Sengasammelsurium.com

Emelie

27 september 2016 19:00

Ja det var lite kul faktiskt!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards