Miss Emmi's sibiriska katter

Bebisbilder

Av Emelie - 2016-10-23 12:59

Trots att jag egentligen inte har så mycket energi för tillfället, så lyckades jag med familjens hjälp ta mig till Växjö igår för att träffa Idas och Christophers lilla kull med tre fina sibbetjejer. Det är två svartsilverspotted (den ena jätteljus, den andra ganska mörk) och en brunspotted-vit. De planerar att behålla en av ungarna som avelshona, och vi pratade om att det vore vettigt att välja en stor tjej, eftersom Jessie är lite liten. Jag blev helt kär i de små underbaringarna, och fick än en gång bekräftat för mig själv att kattuppfödning är "min grej".   Mamman är Jessie Jes från min J-kull, och pappan Lillagårdens Timotej. Jag passade på att ge råd och tips till de nyblivna uppfödarna när jag ändå var där, och tog typ hundra bilder, de bästa kan ni se här nedan:

                   

 
 
Ingen bild

Veronica

23 oktober 2016 14:56

Ohh den där ljusa 😍

Emelie

23 oktober 2016 16:38

Kan bara hålla med!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards