Miss Emmi's sibiriska katter

Söt, sötare, Otis

Av Emelie - 2017-05-31 16:56

               

 
 
Inger Berger

Inger Berger

1 juni 2017 14:50

Otis Verkligen bamsekille! Pappa Idefix andra kull blev 5 i Trollhättan och är nu två veckor. Passar ju bra att jag kommer att ta hand om en hona, då Idefix då har en hane som jag antar kommer att gå i avel. Min senaste kattunge på foder i Helsingborg blev också ensam unge - hona Theda - brunmönstrad, jämngammal med Otis.
Lycka till!

http://www.zaribs.se

Emelie

4 juni 2017 17:26

Tack Inger! Otis kommer inte att gå i avel, då jag har tänkt avsluta min uppfödning, och det här blir min sista kull.

 
Ingen bild

Pia

2 juni 2017 21:58

Han blir ju bara sötare än sötast, Du får nog kolla min väska på innan jag går hem på söndag 💙

Emelie

4 juni 2017 17:25

Haha!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards