Miss Emmi's sibiriska katter

Nu har vi blivit stödhem åt två små kissar!

Av Emelie - 2017-11-19 21:43

Det här är Filippa som jag precis har blivit stödhem åt genom Tassens katthjälp. Hon är hur mysig och lekfull som helst. Jag är stödhem åt henne och Felicia, som ser nästan likadan ut, fast lite större. De är båda svarta med en vit fläck på bröstet och har stora, gula ögon.

Jag tror att Felicia är Filippas mamma. Dessa två kissar plus ett gäng andra katter var avlivningshotade, så jag är glad att jag kunde hjälpa till som stödhem. De är båda väldigt små till växten och har antagligen mask i magen. Det är svårt att bedöma deras ålder, då de antagligen inte fått så bra kost under uppväxten. Ska bli mysigt att följa deras utveckling!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards